اگر کراتینین سطح بیماری کلیوی بیمار را نشان می دهد 4.5 آیا این بد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کراتینین سطح بیماری کلیوی بیمار را نشان می دهد 4.5 آیا این بد

اگر سطح کراتینین بیمار بیماری کلیه را نشان می دهد 4.5 است بد است؟ در واقع، در درمانگاه کراتینین 4.5 است در مرحله 3 بیماری کلیه، با درمان به موقع می توان آن را به خوبی کنترل، بنابراین آن را بسیار بد نیست. پس چه می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟ آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
چه کاری می تواند ما را از سطح کراتینین می دانید؟
به طور کلی، سطح کراتینین نمی خواهد بیش از حد افزایش می دهد، تنها در صورتی که عملکرد کلیه است از 50 درصد کاهش داد، اراده سطح کراتینین به بالا می رود. بنابراین سطح کراتینین بالا به ما بگویید که کلیه حدودی آسیب دیده است.
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به کاهش سطح کراتینین بالا ما باید به تعمیر کلیه های آسیب دیده.
درمان شناخته شده ترین در درمان بیماری های کلیوی هستند هفت درمان بالا، با یکدیگر همکاری آنها می توانند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را بهبود بخشد. با توجه به هر یک از آنها دارای توابع مختلف، بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب.
به جز درمان به موقع، رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نیز برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است. اگر می خواهید بدانید که درمان موثرترین درمان برای بیماری خود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: